Service og support bliver stadig mere vigtigt, og det medicinske udstyr udvikler sig hele tiden og bliver mere og mere enestående og sofistikeret. Vi vil gerne hjælpe jer bedst muligt og sikre, at jeres medicinske udstyr kører, som det skal, hver dag. Det er vigtigt for os, at vores kunder er glade for deres medicinske udstyr, og vi tilstræber at have den bedste service- og supportenhed. For at kunne supportere jer bedst muligt har vi et serviceprogram.

Timik Service Program Serviceprogrammet er opdelt på en servicekontrakt med 4 niveauer med installation, undervisning og uddannelse af betjeningspersonalet. Servicekontrakterne specialtilpasses for at optimere udstyrets funktion, driftssikkerhed og sikkerhed. Gennemførelse af forebyggende vedligeholdelse viser sig altid mere omkostningseffektivt i det lange løb for vores kunder.

Guld Servicekontrakt
Er en udvidet garanti. Guld Servicekontrakt dækker forbrugsartikler. Forbrugsartikler er dele, der ligger udover det faktiske udstyr, dette omfatter kalibrering af flowsensor/turbine/spirometer, slanger, ledninger, regulatorer, ventiler, pumper m.v. Rent forbrug, da bakteriefiltre og gas ikke er dækket. De indgåede servicekontrakter gælder i garantiperioden. Rejseomkostninger såsom fly, km, hotel og udgifter gælder til de offentlige takster. PC, monitor og printer er ikke dækket af kontrakten. Alle PC'er med skærm leveres med en 3-års onsite-garanti via Dell. Guld-prioritet når hændelser registreres.

Sølv Servicekontrakt
Er en udvidet garanti, men Sølv-servicekontrakten dækker ikke forbrugsartikler. Forbrugsartikler er dele, der ligger udover det faktiske udstyr, dette omfatter kalibrering af flowsensor/turbine/spirometer, slanger, ledninger, regulatorer, ventiler, pumper m.v. Rent forbrug, da bakteriefiltre og gas ikke er dækket. De indgåede servicekontrakter gælder i garantiperioden. Rejseomkostninger såsom fly, km, hotel og udgifter gælder til de offentlige takster. PC, monitor og printer er ikke dækket af kontrakten. Alle PC'er med skærm leveres med en 3-års onsite-garanti via Dell. Sølv-prioritet når hændelser registreres.

Bronze+ Servicekontrakt
Bronze+ Servicekontrakt dækker en årlig service inklusive rejseomkostninger og reservedele og forbrugsartikler, der udskiftes ved den årlige service. Rent forbrug, da bakteriefiltre og gas ikke er dækket. De indgåede servicekontrakter gælder i garantiperioden. Rejseomkostninger såsom fly, km, hotel og udgifter gælder til de offentlige takster. PC, monitor og printer er ikke dækket af kontrakten. Alle PC'er med skærm leveres med en 3-års onsite-garanti via Dell. Bronze+ prioritet når hændelser registreres.

Bronze Servicekontrakt
Bronze-servicekontrakt dækker den årlige service, men omfatter ikke: Rejseudgifter, reservedele eller forbrugsartikler i forbindelse med den årlige service. Rent forbrug, da bakteriefiltre og gas ikke er dækket. De indgåede servicekontrakter gælder i garantiperioden. Rejseomkostninger såsom fly, km, hotel og udgifter gælder til de offentlige takster. PC, monitor og printer er ikke dækket af kontrakten. Alle PC'er med skærm leveres med en 3-års onsite-garanti via Dell. Bronze prioritet når hændelser registreres.