Søg

Customer Support

Få hurtig og pålidelig hjælp, når spørgsmål eller udfordringer opstår!
Vores supportteam har godt kendskab til vores leveringsaftaler og arbejder tæt sammen med både service- og salgsteamet for at give dig en koordineret og effektiv støtte.
Vi er her for dig – og hjælper dig gerne via e-mail eller telefon, alt efter hvad der passer dig bedst.
Med lokal tilstedeværelse i hele Norden sikrer vi, at du får den hjælp, du har brug for, når du har brug for den. Vi stræber altid efter at give klare svar og løsninger, der virker.

Kontakt os: E-mail: sales@timik.dk eller telefon: 8230 6700

Service

Det er vigtigt at udføre regelmæssig service og vedligeholdelse på medicinsk udstyr for at sikre, at enheden er sikker at anvende og virker, som den skal. Timiks serviceteam består af autoriserede serviceteknikere med erfaring inden for vedligeholdelse og servicering af medicinsk udstyr. Alle vores teknikere er uddannet og autoriseret til at udføre service på de medicinske enheder, vi distribuerer.

Vores samlede nordiske serviceteam omfatter i alt 10 servicemedarbejdere i fire lande: Danmark, Finland, Norge og Sverige. Vores dedikerede lokale serviceteam sikrer altid, at du får den hjælp, du har brug for, når du har brug for den. Vi tilbyder periodiske vedligeholdelsesservices og vedligeholdelseskontrakter.

Hvorfor bør du vælge Timik som servicepartner?

Professionelt team af medicinske teknikere. I tillæg til deres egne tekniske uddannelsesbaggrunde er hvert medlem af vores team uddannet og autoriseret til at udføre service på de medicinske enheder, vi distribuerer, og deltager i løbende efteruddannelse på regelmæssig basis.

Sikkerhed frem for alt. Når vi arbejder med medicinske enheder, er det afgørende, at udstyret er sikkert at anvende. Når vi udfører vedligeholdelse og reparationer på udstyr, anvender vi sikkerhedstestningsenheder i topkvalitet og er altid opdaterede vedrørende de nyeste oplysninger fra leverandøren.

Fjernsupport. Vi tilbyder fjernsupportservices, hvor der er behov for det. Vores serviceteam er uddannet til at anvende alle de mest almindeligt forekommende programmer til fjernsupport på hospitalerne. Timik har TeamViewer fjernsupport-software, som er autoriseret til fjernsupport.

Sikrer, at dit udstyr overholder standarderne. Kundeudstyr bliver altid serviceret med originale reservedele og under overholdelse af producentens krav.

Lokale servicekontorer. Vi har lokale serviceteams i alle fire nordiske lande og står klar til at levere hurtig service, når der er behov for det.

Adgang til uddannelsesmateriale. Få adgang til videovejledninger, manualer og bedste praksis.

Kontakt support eller bestill service:

SERVICE

Har du udstyr fra os og har du brug for service eller anden teknisk support, kan du oprette en sag ved at klikke på nedenstående link. Din sag registreres direkte i vores servicesystem og du vil modtage en mail med et sagsnummer og en af vores teknikere kontakter dig snarest.

SUPPORT

For alle forespørgsler vedrørende vores produkter eller tjenester, kan du kontakte vores support. Send os en e-mail og vi vil hjælpe dig så hurtigt vi kan, hurtigst muligt kan du kontakte os på telefon.

Fjernsupport

Download den nyeste version af TeamViewer.